15/12/2015

La Universitat tanca per baixa activitat, del 24 de desembre al 5 de gener

Des del dia 24 de desembre al 5 de gener, els edificis i serveis de la URV resten tancats, d'acord amb les mesures d'estalvi econòmic aprovades pels períodes de baixa activitat. Estan oberts els CRAIs del campus Catalunya i el de Medicina i Ciències de la Salut

Durant aquest temps cessen totes les activitats universitàries i només es mantenen els serveis mínims necessaris. El tancament respon a la necessitat de fer estalvis, tant en energia com en vigilància i serveis.

Durant aquest període, del dijous 24 de desembre al dimecres 6 de gener estan oberts als estudiants el CRAI del campus Catalunya, a Tarragona, i el de Medicina i Ciències de la Salut, a Reus, Els dies 24 i 31 de desembre i els diumenges i festius romanen tancats.

El Registre General al Rectorat a Tarragona obre, entre el dilluns 28 de desembre al 5 de gener, de dilluns a divendres de 9 h. a 13, 30 h. El dijous 31 de desembre està tancat.