05/11/2019

Times Higher Education demana l’opinió dels estudiants per al rànquing europeu sobre docència

L'enquesta permet valorar el compromís amb els estudis, la interacció amb el professorat i la qualitat dels serveis de la URV

La URV participarà en l’edició 2020 del rànquing europeu sobre docència promogut per Times Higher Education (THE). A més de les dades institucionals, s’està recollint l’opinió dels estudiants a través d’una enquesta d’entre 5 i 10 minuts.

L’enquesta valora, entre d’altres, el compromís amb els estudis, la interacció amb el professorat i la qualitat dels serveis institucionals. Per poder-la emplenar cal utilitzar l’adreça de correu institucional.

Es pot participar a l’enquesta fins al 28 de febrer de 2020 accedint-hi aquí. THE farà un sorteig de 1.000 euros en productes d’Amazon entre els estudiants de totes les universitats que responguin l’enquesta.

THE elabora el rànquing universitari amb més influència a nivell internacional. La URV està entre les primeres 600 universitats del món, i en el rànquing per disciplines està present en pràcticament totes.