25/09/2018

Tres professores de la Facultat de Química han estat distingides per la URV

Maria Elena Fernández, Rosa Maria Marcé i Maria Cinta Bladé han rebut la distinció per les seves aportacions a la docència, la recerca i la projecció de la Universitat

Imatge del professorat distingit que han recollit el guardó durant la inauguració del curs 2018-19.

Les professores de la Facultat de Química Maria Elena Fernández, Rosa Maria Marcé i Maria Cinta Bladé han estat reconegudes com a professores distingides de la URV, un reconeixement que s’atorga als professors contractats o de cossos docents universitaris amb dedicació a temps complet pels seus serveis destacats, com ara les aportacions singulars a l’àmbit de la docència, per l’excel·lència investigadora o per la contribució destacada a la projecció pública de la URV.

A més de les tres professores de la Facultat de Química, aquest curs han estat reconeguts professors distingits de la URV Maria Teresa Colomina, professora del departament de Psicologia; Salvador Anton, professor del departament de Geografia, i Josep Maria Tomás, professor del departament de Ciències Mèdiques Bàsiques. El reconeixement va tenir lloc durant l’acte d’inauguració del curs acadèmic 2018-19, el dia 13 de setembre de 2018 a l’Aula Magna de la Facultat d’Economia i Empresa.

Maria Elena Fernández, una de les guardonades, en el moment de rebre la distinció.
Rosa Maria Marcé en recollir el guardó de professora distingida.