11/04/2016

Una jornada al CTTi difon les fórmules de protecció d’aplicacions mòbils i software

El Centre de Transferència de Tecnologia i Innovació (CTTi) de la Fundació URV va organitzar una nova jornada dedicada a la propietat industrial i intel·lectual, sobre protecció i aspectes legals de la comercialització d'aplicacions mòbils

La jornada informativa va despertar molt interès.

Una trentena d’universitaris, PDI i estudiants de diferents àmbits de coneixement, van assistir, el dia 31 de març, a la Jornada de protecció i aspectes legals de la comercialització d’aplicacions mòbils. La Unitat de Valorització de la URV (UV-URV), amb la col·laboració de l’agència de propietat industrial i intel·lectual Clarke, Modet & Cº i SNAbogados, va acollir la jornada per tractar temes relatius a la protecció d’aplicacions mòbils i software a través de patents. La sessió va ser impartida pel director de la delegació a Catalunya de Clarke, Modet & Cº, Sr. José Mª del Valle i l’advocada de SNAbogados Sra. Mònica López.

En aquesta sessió es va fer èmfasi en les diferents fórmules de protecció de les aplicacions mòbils-software (copyright, patents, marques,…) i les diferents vies d’explotació d’aquestes aplicacions.

La Jornada, amb aquest contingut, s’ha programat perquè la Unitat de Valorització rep molts resultats susceptibles de protegir-se i en molts casos es tracta d’aplicacions informàtiques, d’àmbits de coneixement diversos de la URV.

La UV-URV té com a missió la identificació, protecció, valorització i comercialització de les invencions que duen a terme els investigadors de la URV amb la finalitat de transmetre aquests resultats a la societat, i al mateix temps, obtenir un retorn per a la URV i per als seus investigadors. La UV-URV rep suport d’ACCIÓ. Aquesta és una de les jornades que organitza habitualment la Unitat, de servei a la comunitat investigadora.

Més informació:

Centre de Transferència de Tecnologia i Innovació de la Fundació URV