08/04/2019

La URV convoca 50 beques per a estudiants de màster

Els estudiants que ja han fet la preinscripció poden presentar les sol·licituds fins al 20 de juny

Avui 8 d’abril s’ha obert la convocatòria de 50 beques de màster per a aquells estudiants de nou accés que ja hagin formalitzat la seva preinscripció a algun dels màsters de la URV per al curs 2019-20. Fins al dia 20 de juny poden presentar les sol·licituds per obtenir una beca i sufragar així les despeses de matrícula.

D’aquesta manera la Universitat pretén facilitar l’accés als estudis de màster a aquelles persones amb un bon expedient acadèmic i amb mèrits en el currículum. Així, en la valoració de les sol·licituds es té en compte la ponderació de les qualificacions de l’expedient acadèmic i l’avaluació de l’itinerari curricular.

Més concretament, la beca cobreix la matrícula de les assignatures que es cursaran per primera vegada amb un màxim de 60 crèdits ECTS. I en en el cas dels màsters de 90 o 120 crèdits, l’exempció de matrícula també abasta els crèdits del segon curs, amb un màxim de 30 o 60 crèdits, respectivament. A més a més, per als estudiants internacionals, la dotació preveu un ajut de viatge de 1.000 euros.

A les 50 beques de Màsters URV cal sumar-hi 9 beques més per a estudiants que han cursat els estudis de grau en alguna de les universitats que formen part de l’Associació Universitària Iberoamericana de Postgrau (AUIP). En aquest cas, la beca també consisteix en l’exempció del pagament de la matrícula de les assignatures.

La informació sobre les beques de màster es pot trobar al web de beques i ajuts.

La preinscripció de màsters, oberta fins al 15 de maig

El primer període de preinscripció als màsters universitaris de la URV per al curs vinent és obert fins al proper 15 de maig. Es pot escollir entre una oferta de 52 màsters, dels quals 42 són coordinats per la URV.

Destaquen com a novetats el màster en Recerca Avançada en Estudis Humanístics i el màster en Sistemes de Conversió Energètica i Tecnologia. També s’han renovat dos màsters més, que són interuniversitaris, per al curs vinent: el màster en Planificació, Governança i Lideratge Territorial i el màster en Condicionants Genètics, Nutricionals i Ambientals del Creixement i del Desenvolupament.

L’oferta completa de màsters universitaris es pot consultar al web de màsters.