19/03/2020

La URV és a la fira virtual de les universitats catalanes per a futurs estudiants de grau, del 19 al 21 de març

Els futurs universitaris poden conèixer l’oferta de grau, els sistemes d’accés a la universitat i les beques

UNIferia – Fira Virtual d’Universitats Catalanes se celebra del dijous 19 al 21 de març, per respondre a les necessitats d’informació dels futurs universitaris després que el Saló de l’Ensenyament s’hagi ajornat amb motiu de l’alerta sanitària pel coronavirus.

La URV té un punt d’atenció a la primera fira virtual de les universitats catalanes, on hi mostra l’oferta d’estudis de grau, els serveis de la Universitat i les opcions de mobilitat internacional. A més a més, els visitants poden resoldre els dubtes que tenen  sobre els ensenyaments, la preinscripció i les beques i ajudes.

Accedir a la Fira Virtual d’Universitats Catalanes és possible des de qualsevol ordinador o dispositiu mòbil i cal registrar-se al web www.graus.uniferia.org per entrar-hi. Un cop dins, els futurs estudiants reben l’atenció personalitzada dels orientadors de cada universitat a través de canals de xat. L’horari d’atenció de l’estand informatiu de la URV serà de 10 a 14 h i de 15 a 19 h.

Al punt d’informació principal de la plataforma hi ha les dades generals sobre el Sistema Universitari Català, així com també un buscador per localitzar estudis de les universitats. La informació està disponible al mateix web fins a l’octubre i també es pot demanar al correu orientacio@urv.cat, on el personal de la URV atén durant tot l’any les consultes referents als ensenyaments de grau, els serveis, els terminis i les beques per cursar-los.