10/03/2020

Ja es pot votar el disseny que tindrà la carpeta de la URV el proper curs

Cal escollir una de les 6 propostes finalistes fins al 26 de març

El IX Concurs de Disseny de la Carpeta URV ja té finalistes: 6 d’un total de 52 propostes presentades. Ara està en mans dels estudiants de grau, màster i doctorat escollir la guanyadora, que il·lustrarà la carpeta de la Universitat el proper curs 2020-21. La votació electrònica és oberta des d’aquest 10 de març i fins al dijous 26. Tant l’accés a la votació com les 6 propostes finalistes es poden trobar al web del concurs.

Els dissenys finalistes són Lliure per estudiar el que vull, que, amb un paral·lelisme amb la natura, apel·la a la llibertat per escollir el camí a emprendre; Fusió URV, que combina geometria, etnicisme i aquarel·la per exposar la diversitat de la Universitat; URV: un entorn de possibilitats, que identifica l’orografia i les construccions més representatives del territori; Construïm URV, protagonitzada per l’edifici del rectorat; Diferències identitàries, que identifica la Universitat com la confluència d’idees, vivències i perfils, i Tradicions, que vol reflectir les tradicions que hi ha als campus amb un castell i el balcó del Mediterrani de Tarragona.

La proposta que rebi més vots serà la guanyadora i es farà pública el 30 de març de 2020. L’autor o autora serà premiat amb 600 euros i la seva il·lustració s’utilitzarà per a la producció de la carpeta de la URV que es distribuirà el curs vinent.

Accés al web del IX Concurs de Disseny de la Carpeta URV.