19/04/2017

Xerrades i tallers per difondre els graus de la Facultat de Lletres

Coincidint amb la proximitat de la Diada de Sant Jordi i amb l'objectiu de donar a conèixer tota l'oferta de la Facultat de Lletres, aquest dimarts i dimecres dies 18 i 19 s'ha organitzat la Setmana de les Humanitats

Taller de fabricació d'enes i encesa de foc.

Des dels diferents ensenyaments s’han organitzat taules rodones, tallers i conferències per apropar als futurs estudiants tot allò que els ofereixen els graus que poden cursar a la Facultat. Durant aquests dies s’ha organitzat una taula rodona sobre ser jove i escriure, una conferència taller sobre la fabricació d’eines de pedra i demostració d’encesa de foc i una lectura multilingüe d’El Quixot .

Estudiants d’ESO que han participat a la lectura d’El Quixot.Els protagonistes de l’acte han estat els estudiants de secundària, que han llegit fragments del primer capítol del Quixot amb en diferents llengües, vint-i-dues en total, entre les quals, per primera vegada, el quítxua, el tagal, el berber i el persa. La lectura la iniciarà una estudiant de 1r d’ESO amb un text en braille.

També en el marc d’aquestes jornades s’ha iniciat el cicle de conferències “La iconografia com a recurs narratiu” que continuarà el proper dimecres, dia 26.