Diari digital de la URV -

Una recerca de la URV ha detectat que les principals destinacions turístiques europees no projecten els valors de marca ni la identitat a través dels tuits que fan. Els investigadors han analitzat el contingut dels perfils de Twitter oficials de promoció turística de dotze ciutats d’Europa i els han associat amb uns valors emocionals per determinar si els missatges es corresponen amb la imatge que en realitat volen vendre

El Seminari Postmemòria del franquisme: representacions contemporànies al cinema, la literatura i els mitjans de comunicació té lloc el dijous 28 de gener al campus Catalunya. Organitzat pel grup de recerca en Comunicació Asterisc, s’hi analitzen les pràctiques audiovisuals i culturals de creació i reproducció sobre el franquisme per part de generacions posteriors

Enric Castelló i Marta Montagut, professors de Comunicació de la URV, han explicat en una conferència de recerca a la Universitat d’Stirling com van cobrir la notícia els mitjans de comunicació catalans. La jornada s’ha dut a terme el divendres 18 de setembre, aniversari del referèndum d’independència a Escòcia