29/07/2015

La URV i Activa Mútua aprofundeixen en la seva llarga col·laboració

Activa Mútua i la URV han signat el dimarts, 28 de juliol un conveni marc de col·laboració, pels àmbits d'interès comú i que abasta moltes àrees. En la signatura han estat presents el rector de la URV, Josep Anton Ferré i el director gerent d'Activa Mútua, Miquel Àngel Puig, així com el vicerector d'Universitat i Societat Jordi Tous i el director territorial de Tarragona d'Activa Mútua, Joan Tuà

Miquel Àngel Puig, director gerent d'Activa Mutua (a la dreta de la foto), amb Josep Anton Ferré, rector de la Universitat.

Ambdues entitats ja col·laboren des de fa temps en diferents marcs, com la incorporació d’estudiants per a la realització de les seves pràctiques o la col·laboració amb la Fundació URV en diferents àrees.

L’acord signat el 28 de juliol és un conveni marc de col·laboració que té vigència per als propers dos anys, enforteix i consolida la relació d’ambdues institucions i deixa oberta la possibilitat de col·laborar en multitud d’aspectes d’interès comú.

La URV és una institució dedicada a la prestació del servei públic de l’educació superior i de la recerca mitjançant la docència, la investigació i l’extensió universitària. Activa Mútua és la mútua col·laboradora amb la Seguretat Social número 3, que ofereix cobertures per a riscos professionals, prestació econòmica d’Incapacitat Temporal per Contingències, cessament d’activitat de treballadors autònoms i prevenció de riscos laborals.