15/12/2015

La URV i la Jinggangshan University signen un conveni marc de col·laboració

La Jinggangshan University (JGSU, Xina) i la URV han signat un conveni marc de col·laboració per promoure programes d'intercanvi en els àmbits de la recerca, la formació i la gestió. D'altra banda, el Cònsol General de Xina a Barcelona, Tang Heng, ha estat recentment a la URV per tenir-hi un primer contacte

El rector de la URV, Josep Anton Ferré, amb el de la Jinggangshan University (JGSU, Xina), Zeng Jianping, durant la signatura del conveni

El rector de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona (URV), Josep Anton Ferré, i el de la Jinggangshan University (JGSU, Xina), Zeng Jianping, han signat un conveni marc de col·laboració amb l’objectiu de fomentar els programes educatius i de mobilitat dels membres de les respectives comunitats mitjançant programes d’intercanvi en els àmbits de la recerca, la formació i la gestió. En aquest context també s’impulsaran diferents activitats acadèmiques.

Al conveni amb la Jinggangshan University cal sumar-hi els 14 que la URV ja té signats amb altres universitats de la Xina i amb dos de Taiwan.

El Cònsol General de Xina a Barcelona, Tang Heng, al centre de la imatge, amb uns estudiants xinesos, al Rectorat.
El Cònsol General de Xina a Barcelona, Tang Heng, amb el rector de la URV i uns estudiants, al Rectorat.

D’altra banda, el Cònsol General de Xina a Barcelona, Tang Heng, que ocupa aquest càrrec només des de fa quatre mesos, ha estat recentment a la URV per presentar-se al rector. També va mantenir una breu reunió amb tres estudiants xinesos. Tang Heng té la intenció de tornar a Tarragona per visitar més a fons la URV i conèixer de prop les activitats que aquesta universitat dur a terme en col·laboració amb altres centres de la Xina.