09/11/2016

L’estudiant Blinera Sahitolli, premiada pel Col·legi d’Economistes de Catalunya

El premi reconeix el millor currículum universitari de la Facultat d'Economia i Empresa, i Blinera Sahitolli es va graduar el curs 2015-16 en Administració i Direcció d’Empreses al campus Terres de l'Ebre. El lliurament del premi ha tingut lloc el dia 3 de novembre, en el marc de la Jornada dels Economistes 2016 a Tarragona

El Col·legi d’Economistes de Catalunya ha distingit l’estudiant d’Administració i Direcció d’Empreses (ADE) del campus Terres de l’Ebre, Blinera Sahitolli Haxhijaj, amb el Premi de Reconeixement al Millor Currículum Universitari de la Facultat d’Economia i Empresa. L’estudiant, que va finalitzar els seus estudis el curs passat, va obtenir una nota mitjana de 9,05 en base a 10, la millor del centre, que té seus a Reus i a Tortosa.

Amb aquest premi el Col·legi distingeix anualment els millors estudiants de totes i cadascuna de les facultats de l’àmbit de l’economia i l’empresa de Catalunya, i se n’atorga un per universitat. Els premiats obtenen tres anys de col·legiació gratuïta. A la demarcació de Tarragona, el premi es va lliurar el dijous 3 de novembre en el marc de la Jornada dels Economistes 2016 celebrada al Centre Tarraconense del Seminari de Tarragona. Durant la Jornada, va haver-hi una conferència i una taula rodona sobre les macrotendències geoeconòmiques i la seua influència al territori.