10/10/2014

Últims dies per sol·licitar les beques de règim general i d’equitat

El proper dimecres, 15 d’octubre s’acaba el termini que tenen els estudiants per sol·licitar una beca del règim general del Ministeri d'Educació Cultura i Esport o a una beca d’equitat. Els que s’hagin matriculat com a becaris però no presentin la seva sol·licitud abans del dia 15, no podran ser becaris i hauran de pagar íntegrament la matrícula.

Les beques s’han de sol·licitar on-line, tant les de règim general  MEC, com les d’equitat de la Generalitat. Les beques de regim general poden compensar la pràctica totalitat de la matrícula i estan regulades per condicionants econòmic i també acadèmics.

Les beques d’equitat atorgades per la Generalitat de Catalunya tenen sis trams en funció de la situació econòmica familiar i poden representar per l’estudiant un descompte d’entre el 10 i el 50% de l’import de la matrícula.