17/01/2018

Visita de la Fachhochschüle Münster a diferents campus de la URV

Kulkänti Barboza, de la Facultat de Ciències Socials d’aquesta universitat alemanya, va reunir-se amb representants de tres centres de la URV

El degà de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia, Luís Marqués, i les coordinadores de mobilitat d’Educació Social, Maite Novo i Cristina Valls, van rebre el dia 16 d’octubre a Kulkänti Barboza, representant de la Universitat de Ciències Aplicades de Münster i professora d’educació especialitzada en estètica i comunicació. Barboza va venir acompanyada del vicerector de Política Internacional de la Universitat de Girona, Jörg Zimmer.

Durant la reunió es va proposar establir un conveni de mobilitat de professorat en el marc del programa Erasmus+ que afavoreixi la col·laboració acadèmica entre ambdues institucions i possiblement derivar en futures cooperacions en l’àmbit de recerca.

El programa de visita també incloïa la reunió a la Facultat de Ciències Jurídiques amb la coordinadora de mobilitat, Aitana de la Varga, i la responsable dels estudis de Treball Social, Victòria Forns. Finalment és va traslladar a Amposta per visitar la seu de l’EUSES al centre de Ciències de l’Esport on es va reunir amb el seu director, Xavier Nadal, i amb el coordinador de mobilitat, Pau Cecilia.