Convocatòries 27/09/2024

Acte central de la Nit Europea de la Recerca

• Data: 27 de setembre de 2024
  • Lloc: Plaça Corsini de Tarragona

Aquest divendres, de 16.30 a 21.00 h i dissabte de 10 a 14 h tindrà lloc l’acte central de la setena edició de la Nit Europea de la Recerca a la plaça Corsini. Durant aquests dos dies prop de 300 investigadores i investigadors de la URV i dels instituts de recerca del territori oferiran mig centenar de tallers científics de diferents disciplines adreçats a públic familiar. Durant tota la tarda de divendres i el matí de dissabte els mitjans que ho necessiteu podreu agafar imatges.

Per fer entrevistes o per qualsevol petició concreta, us podeu adreçar al punt d’informació que hi haurà al centre de la plaça.

A les 18.00 h de divendres hi haurà la inauguració oficial a càrrec del rector de la URV, Josep Pallarès, i la consellera de Turisme, Promoció Econòmica i Comerç de l’Ajuntament de Tarragona, Montse Adan. Els acompanyaran representants dels quatre instituts de recerca del territori (ICAC, ICIQ, IISPV i IPHES), i vicerectors de la Universitat.

En acabar la inauguració, que durarà 10 minuts, es farà una fotografia de grup i s’atendran els mitjans que ho vulguin. Posteriorment les autoritats visitaran la fira de tallers.

Podeu trobar tota la informació de la Nit Europea de la Recerca en aquest enllaç.

Subscriu-te als butlletins de la URV