Convocatòries 14/06/2024

Acte de graduació del curs 2023-24 al Campus Terres de l’Ebre

• Data: Divendres, 14 de juny, a les 19:30 h
  • Lloc: Exterior del Campus Terres de l’Ebre (Av. de Remolins, 13, 43500 Tortosa)

Divendres, 14 de juny al Campus Terres de l’Ebre de la Universitat Rovira i Virgili (URV) tindrà lloc l’acte de graduació i entrega de les orles del curs 2023-24. En la promoció d’enguany es graduaran 159 estudiants dels graus d’Educació Infantil, Educació Primària, Administració i Direcció d’Empreses i Infermeria.

A l’acte hi assistiran Montse Pinent, vicerectora de Projectes Docents i Estudiants de la Universitat Rovira i Virgili; Jordi Jordan, alcalde de Tortosa; Jordi Tous, degà de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia; Victoria Sánchez, degana de la Facultat d’Economia i Empresa; M. Dolors Burjalés, degana de la Facultat d’Infermeria, i Xavier Farré, director del Campus Terres de l’Ebre.

L’atenció als mitjans tindrà lloc a les 19:15 h, just abans de l’inici de l’acte. El portaveu serà el Xavier Farré, director del Campus Terres de l’Ebre.

Es prega confirmació d’assistència al correu electrònic: cte.comunicacio@urv.cat