Convocatòries 18/06/2024

Concurs de vehicles autopropulsats al campus Sescelades

• Data: 18 de juny de 2024
  • Lloc: Porxo dels laboratoris docents del campus Sescelades -edifici E3-

Els estudiants de primer del grau en Enginyeria Mecànica de la URV tenen cada any el repte de dissenyar un sistema mecànic que propulsi un objecte o un vehicle i posar-lo a prova en una competició per equips. Guanya l’equip que hagi dissenyat la màquina més precisa.

Aquest curs 2023-24, els estudiants han creat un vehicle propulsat amb una molla. Els 14 equips participants ja han testejat els dissenys i dimarts 18 de juny competiran per obtenir la millor posició.

Els mitjans que ho vulguin poden assistir i prendre imatges del concurs, que és la pràctica final de l’assignatura “Projecte Integrador I” del grau en Enginyeria Mecànica. Estudiants i professorat seran a partir de les 15 h al porxo dels laboratoris docents del campus Sescelades – edifici E3- (Av. Països Catalans, 26, Tarragona).