Convocatòries 02/10/2024

Congrés internacional sobre votació electrònica E-Vote-ID

• Data: 2 d'octubre de 2024
  • Lloc: Tinglado 1 del Moll de Costa del Port de Tarragona

Del 2 al 4 d’octubre se celebra al Tinglado 1 del Moll de Costa del Port de Tarragona, amb la URV com un dels organitzadors, el congrés internacional sobre votació electrònica E-Vote-ID.

Podeu consultar el programa complet aquí: https://www.e-vote-id2024.org/programme

El dimecres 2 d’octubre a les 10.30 h hi haurà atenció als mitjans per part dels responsables del congrés, Jordi Castellà (URV), Jordi Barrat (URV) i David Dueñas-Cid (Universitat Kozminski, Polònia), al Tinglado 1 del Moll de Costa del Port de Tarragona.

A més de les ponències, el congrés ha convidat tres experts internacionals a fer presentacions en temes de rellevància per al sector:

• Feng Hao, investigador en Enginyeria de Seguretat de la Universitat de Warwick (Anglaterra), expert en verificació criptogràfica del vot electrònic.
  • Lexi Merrick Boiro, del National Democratic Institute (USA), expert en transparència i control de la tecnologia electoral.
  • Michelle Brown, de Curious Fox Labs (USA), experta en intel·ligència artificial a les eleccions.

Si voleu parlar amb ells, poseu-vos en contacte amb el Gabinet de Comunicació i Màrqueting de la URV

Subscriu-te als butlletins de la URV