Convocatòries 04/06/2024

Dimarts comencen les proves de Selectivitat de juny, PAU 2024 (atenció als mitjans a Tortosa)

• Data: Dimarts, 4 de juny de 2024
  • Lloc: Vestíbul Campus Terres de l’Ebre (Av. de Remolins, 13, 43500 Tortosa)

Dimarts, 4 de juny, comencen les Proves d’Accés a la Universitat – PAU 2024- per a 4.035 (any anterior 3.895) estudiants de batxillerat i cicles formatius de les comarques de Tarragona que aspiren a accedir als estudis universitaris. Del total, 3.685 són estudiants de batxillerat, i 350 provenen de cicles formatius. Les proves seran els dies 4, 5 i 6 de juny, i el Campus Terres de l’Ebre de la Universitat Rovira i Virgili (URV) acollirà un dels tribunals.

El portaveu de la Universitat durant les proves de Selectivitat serà el director del Campus Terres de l’Ebre, Xavier Farré. El dimarts 4 de juny atendrà als mitjans interessats en el desenvolupament de l’inici de les proves al voltant de les 09:30 h al vestíbul del Campus.

Per prendre imatges, entre les 8.30 h i les 8.45 h es facilitarà l’accés als mitjans gràfics a una de les aules del campus, amb l’objectiu de prendre plans generals. Els mitjans hauran d’abandonar l’aula abans que es comencin a repartir els exàmens, perquè es considera que això ja és part de la prova.

L’accés a les aules no és permès als mitjans de comunicació durant la realització de les proves ni tampoc quan s’estan repartint els exàmens.

Els mitjans de comunicació hauran de fer sempre des de l’exterior les connexions, entrevistes, seguiment d’alumnes, i només podran accedir a l’interior de l’edifici els fotògrafs i operadors de càmera, però no estan autoritzats a gravar dins de les aules mentre s’estan fent els exàmens. També es recorda el deure de respectar l’anonimat dels alumnes (evitar emetre els noms quan els criden o ensenyar primers plans dels DNI o de les etiquetes identificatives).

Us adjuntem un document amb àmplia informació sobre les proves.

Es prega confirmació d’assistència al correu electrònic: cte.comunicacio@urv.cat