Convocatòries 16/05/2024

Fira d’Idees per la Sostenibilitat a Valls

• Data: Dijous, 16 de maig de 2024
  • Lloc: Sala Kursaal de Valls

Els alumnes d’onze centres educatius de Valls han participat en el projecte de recerca aplicada Educlimad que impulsa el grup de recerca de la Universitat Rovira i Virgili Transformació Educativa, Lideratge i Sostenibilitat. La iniciativa, que al llarg de dos cursos ha involucrat prop de 1.500 alumnes de primària i secundària de diferents municipis del Camp de Tarragona, els ha implicat en un projecte que compromet els més joves en tot allò relacionat amb la sostenibilitat a través de les anomenades assemblees climàtiques escolars, un procés democràtic innovador que serveix perquè els alumnes aprenguin, deliberin, prenguin decisions informades i cerquin solucions als reptes del canvi climàtic.

Aquest dijous 16 de maig, els alumnes dels centres educatius de Valls presentaran les propostes i solucions a la Fira d’Idees per la Sosteniblitat. Hi participaran:

• L’alcaldessa de Valls, Dolors Farré
  • Acompanyada de la regidora d’Educació, Teresa Rull, i els regidors de Sostenibilitat i Medi Natural, Andreu Gassó, i Actuacions Públiques i Serveis, Martí Barberà
  • I Gisela Cebrián, investigadora de la URV que ha liderat el projecte Educlimad

Atendran els mitjans que ho vulguin a les 9:45 h a la Sala Kursaal de Valls.