Convocatòries 06/06/2024

Inauguració de l’exposició ‘Quan dormen els arbres’

• Data: Dijous, 6 de juny de 2023 a les 19 h
  • Lloc: Aula Magna del Campus Terres de l’Ebre de la URV (Av. de Remolins, 13, Tortosa)

El proper dijous 6 de juny tindrà lloc la inauguració de Quan dormen els arbres, una exposició de fotografia produïda per l’Ateneu de Natura amb fotografies de Lluís Ibàñez Melià. L’acte anirà a càrrec de l’Enric Forner, president de l’Ateneu de Natura i comissari de l’exposició, i Elena Espuny, responsable del Campus Extens de la Universitat Rovira i Virgili (URV) a Tortosa. Seguidament, Lluís Ibáñez, autor de les fotografies, farà una visita guiada a l’exposició.

Es tracta d’una exposició fotogràfica que capta visions nocturnes d’arbres monumentals amb nom propi de diferents indrets del massís del Port: a la Tinença de Benifassà, al Matarranya i al Montsià.

L’exposició es podrà veure al vestíbul del Campus des del 5 fins el 26 de juny.

L’atenció als mitjans tindrà lloc a les 18:45 h, just abans de l’inici de l’acte (19:00 h), amb Elena Espuny, responsable del Campus Extens de la Universitat Rovira i Virgili (URV) a Tortosa, i Enric Forner, president de l’Ateneu de Natura i comissari de l’exposició.

Es prega confirmació d’assistència al correu electrònic: cte.comunicacio@urv.cat