Convocatòries 11/10/2024

Inauguració del curs acadèmic 2024/25 a la URV

• Data: 11 d'octubre de 2024
  • Lloc: Aula Magna del Campus Catalunya de la URV

Amb motiu de la inauguració oficial del nou curs acadèmic 2024-25 us convoquem aquest divendres 11 d’octubre a una roda de premsa prèvia amb el rector, Josep Pallarès que tractarà de les   principals novetats de l’inici de curs. L’acompanyarà l’enginyera informàtica Susanna Prado García,  directora general d’Inetum Catalunya, que impartirà la lliçó inaugural: “Intel·ligència artificial: transformant la relació entre la humanitat i la tecnologia”.

La roda de premsa amb el rector Josep Pallarès i amb la ponent Susanna Prado serà a les 11.00 h, a la sala de graus del campus Catalunya.

Posteriorment es farà la inauguració del curs que comptarà amb la presència de Núria Montserrat, consellera de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya. Serà a les 12 h a l’Aula Magna del campus Catalunya. Es podran agafar imatges de l’acte d’inauguració i també hi haurà un rack de premsa a l’Aula Magna a disposició dels mitjans.

• Interpretació del “Canticorum iubilo” per part de l’Orquestra i la Coral de la URV
  • Benvinguda i memòria del curs acadèmic 2023-24 a càrrec del rector, Josep Pallarès.
  • Lliçó inaugural, “Intel·ligència artificial: transformant la relació entre la humanitat i la tecnologia”, a càrrec de l’enginyera informàtica per la URV Susanna Prado García, directora general d’Inetum a Catalunya i presidenta del 22@Network BC.
  • Parlament de Sandra Ramos, segona tinent d’alcalde i consellera de Cultura i Festes, Universitats, Memòria Democràtica i Benestar Animal.
  • Parlament de Núria Montserrat, consellera de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya.
  • Interpretació del “Gaudeamus igitur” per part de l’Orquestra i la Coral de la URV.

Subscriu-te als butlletins de la URV