Convocatòries 03/07/2023

Jornada “Descarbonització Industrial: una prioritat per a Catalunya”

• Data: 3 de juliol de 2023
  • Lloc: Auditori de l’Institut Català d’Investigació Química. Avinguda dels Països Catalans, 16, Tarragona

La Universitat Rovira i Virgili (URV), l’Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT), el Centre Tecnològic Eurecat i l’Institut Català d’Investigació Química (ICIQ) organitzen el dilluns 3 de juliol, de 9 h a 14 h, la jornada “Descarbonització industrial: una prioritat per a Catalunya”, que tindrà lloc a l’Auditori de l’ICIQ.

La Jornada té com a finalitat donar un impuls al desplegament tecnològic, social i empresarial necessari per respondre al repte de descarbonització industrial a Catalunya. Per a més detalls, consultar el programa adjunt.

Els mitjans que ho desitgin, a més d’assistir a les ponències, podran entrevistar els representants de les institucions organitzadores i els ponents durant la pausa cafè, a les 10.50, en què hi haurà l’atenció. A més d’investigadors i representants de les quatre organitzacions (veure programa), prendrà part en la jornada Lourdes Vega, Directora del Centre de Recerca i Innovació en CO2 i H2 de la Universitat Khalifa, Abu Dhabi, una de les autoritats mundials en la matèria.

També es podran agafar imatge en la visita, que tindrà lloc a partir de les 12, a laboratoris, plantes pilot i projectes R+D+I en desenvolupament al voltant de la descarbonització de la URV, ICIQ i Eurecat.

Els mitjans que vulguin fer entrevistes als organitzadors o a qualsevol ponent es poden posar en contacte amb el Gabinet de Comunicació i Màrqueting: 977558024.