Convocatòries 08/05/2024

L’equip d’URVoltage Racing mostra el procés de creació d’una moto elèctrica de competició

• Data: Dimecres, 8 de maig de 2024
  • Lloc: Taller URVoltage Racing, Plantes Pilot del Campus Sescelades de la URV, Tarragona

URVoltage Racing és una associació universitària que reuneix estudiants de diversos ensenyaments i els posa a treballar per un objectiu comú: dissenyar i construir una moto elèctrica de competició, de la mateixa manera que ho faria una escuderia professional.

Dimecres dia 8 de maig a les 17 h el Taller d’URVoltage Racing, situat a les Plantes Pilot del Campus Sescelades de la URV, obre les portes als mitjans. Els periodistes tindran l’oportunitat de veure en funcionament la moto elèctrica de competició construïda per la darrera edició del MotoStudent i el taller de l’equip, en sessió de treball, en ple procés de creació de la nova moto.

Actualment, URVoltage Racing està preparant la seva participació al MotoStudent 2025, dissenyant la nova moto, buscant patrocinadors i acabant de configurar l’equip.

Dia i hora: Dimecres, 8 de maig de 2024, a les 17 h. Lloc: Taller URVoltage Racing, Plantes Pilot, edifici S1 del Campus Sescelades de la URV, Tarragona. (teniu en aquest enllaç la ubicació) Intervindran: Jose Luís Ramírez, investigador del Departament d’Enginyeria Electrònica, Elèctrica i Automàtica i tutor del projecte, i Eric Márquez, estudiant del grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica.

Els periodistes podeu aparcar a l’aparcament del Centre de Transferència, al costat d’Escola d’Art i Disseny de la Diputació (davant de l’Escola de Pràctiques).