Convocatòries 19/10/2023

Primera sessió del cicle “La Ciència del Vi”

• Data: 19 d'octubre de 2023
  • Lloc: Castell del Cambrer de Reus. Plaça del Castell, 4.

Primera sessió del cicle La Ciència del Vi, organitzat per la Unitat de Comunicació i Divulgació de la Ciència de la Universitat Rovira i Virgili. Es tracta d’una proposta de divulgació científica que comença el proper dijous 19 d’octubre a les 19 hores al Castell del Cambrer de Reus i que durant nou sessions –una al mes- donarà a conèixer el vi des de diferents àmbits de la recerca de la mà d’investigadores, investigadors i docents de la universitat. A cada sessió es farà el tast de dos vins de la DO Montsant, que col·labora amb el cicle. La primera de les xerrades, titulada El vi, un plaer per als sentits, la impartirà aquest dijous dia 19 el químic, enòleg i docent de la URV Toni Sánchez.