Convocatòries 17/07/2024

Visita al nou estabulari de la URV i atenció als mitjans

• Data: Dimecres 17 de juliol, a les 10.30 h.
  • Lloc: Centre d'R+D+I en Nutrició i Salut de la URV, Av. Universitat, 1, Reus

El nou estabulari de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat Rovira i Virgili és un servei únic i centralitzat al territori per a la recerca bàsica i clínica dels àmbits de la medicina, la nutrició, la bioquímica i la biotecnologia. Ubicat a l’edifici del Parc Científic de la URV – Bellissens (antic Centre Tecnològic de Nutrició i Salut), el nou equipament de 452,3 m2 ha comptat amb el cofinançament de Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Tarragona, l’Ajuntament de Reus i la mateixa URV. Conjuntament han aportat 1,79 milions d’euros.

Amb l’objectiu que els mitjans de comunicació pugueu conèixer aquestes instal·lacions, referents per a la recerca biomèdica i biotecnològica, fer fotografies i realitzar vídeos més còmodament, us hem organitzat una visita prèvia a l’acte de presentació.

La visita per a la premsa serà dimecres 17 de juliol, a les 10.30 h, al Parc Científic URV-Bellissens, Av. Universitat, 1, Reus. Us acompanyaran Fàtima Sabench Pereferrer, degana de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut i Celeste Gisela Di Paolo Pereyra, responsable de l’estabulari.

Acte i atenció als mitjans

A les 11 h tindrà lloc l’acte institucional d’inauguració de l’estabulari a la sala d’actes de l’edifici. Hi haurà rack de premsa per poder gravar les intervencions. Després de l’acte els membres de la taula faran una atenció als mitjans que ho requereixin: Josep Pallarès Marzal, rector de la URV; Noemí Llauradó Sans, presidenta de la Diputació de Tarragona; Josep Baiges Gispert, regidor de Promoció Econòmica, Innovació i Coneixement de l’Ajuntament de Reus; Laia Pellejà Puxeu, directora de la Fundació Institució del Centres de Recerca de Catalunya (iCERCA), en representació del Departament de Recerca i Universitats, i Fàtima Sabench Pereferrer, degana de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la URV.