Convocatòries 15/05/2024

XI Fira d’ocupació universitària del Campus Terres de l’Ebre de la URV

• Data: Dimecres, 15 de maig, a les 9:15 h
  • Lloc: Campus Terres de l’Ebre (Av. de Remolins, 13, 43500 Tortosa)

Dimecres 15 de maig el Campus Terres de l’Ebre de la Universitat Rovira i Virgili (URV) organitza la XI Fira d’ocupació universitària per a la captació i retenció de talent a les Terres de l’Ebre. En l’edició d’enguany hi participen una quarantena d’empreses i entitats, les quals a més de la part d’estands participen en les activitats programades.

Entre les empreses assistents destaca la presència de les principals empreses del territori, així com la participació per primera vegada de Controlpack o la de Mistral Bonsai, després de diverses edicions sense ser-hi. A la fira també hi seran representades totes les empreses del sector de les gestories i assessories, i una gran part dels agents del sector de la salut a les Terres de l’Ebre.

Pel que fa al programa, destaquen les diferents xerrades i tallers que tindran lloc al Talk Corner entre les 10:30 i les 12 h, així com la exposició de les solucions proposades als reptes reals del territori en el marc del programa d’innovació docent Campus Challenge.

La fira està organitzada pel Campus Terres de l’Ebre de la URV, amb la col·laboració de l’IDECE, l’Ajuntament de Tortosa i la Cambra de Comerç de Tortosa, i compta amb el suport  de l’Institut de l’Ebre i l’Institut Montsià.

Més informació i programa de la fira aquí.

L’atenció als mitjans tindrà lloc a les 9:15 h, just abans de la inauguració (9:30 h) i de l’inici de la jornada (10:00 h). Els portaveus seran Xavier Farré, director del Campus Terres de l’Ebre; Norma Pujol, directora de l’IDECE; Jordi Jordan, alcalde de Tortosa; Francesc Minguell, director gerent de la Cambra de Comerç de Tortosa, i Armand Pons, director de l’Institut de l’Ebre.

Es prega confirmació d’assistència al correu electrònic: cte.comunicacio@urv.cat