Convocatòries 23/10/2024

• Data: Dimecres 23 d’octubre de 2024, a les 11:00 h.
  • Lloc: Aula Magna del Campus Terres de l’Ebre de la URV (Av. de Remolins, 13, Tortosa)

El pròxim dimecres 23 d’octubre, tindrà lloc la XXVII Trobada d’Economia de les Terres de l’Ebre ‘La Intel·ligència artificial, tecnologia o negoci?’ organitzada per la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat Rovira i Virgili (URV), el Departament d’Economia de la Generalitat de Catalunya i la Càtedra d’Economia Local i Regional (CELiR) de la URV, i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Tortosa, la Cambra de Comerç de Tortosa i la Diputació de Tarragona.

Aïda Valls Mateu, professora del Departament d’Enginyeria Informàtica i Matemàtiques de la URV i doctora en IA per la UPC, obrirà la jornada amb la ponència ‘La Intel·ligència Artificial: d’on venim i cap on anem’. A continuació, Montse Peñarroya, doctora en Gestió d’Empreses per La Salle Universitat Ramon Llull i directora de la consultora Quadrant Alfa, parlarà de ‘IA, aplicacions pràctiques per a la nostra empresa’.

La trobada també inclourà una taula rodona titulada ‘La IA ens afecta a tots’, amb Oriol Mascareñas, director de la divisió d’Empresa i Talent de CivicAi, que tractarà ‘L’ètica i la IA’; Carlos López Pablo, biòleg i coordinador de recerca de l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta, que presentarà ‘IA en l’anàlisi d’imatge i el pronòstic en càncer de mama’; i Jordi Barrero, responsable de la Factoria CRAI Campus Ses Celades i membre del grup IA URV, que exposarà ‘Xarxa d’Innovacions metodològiques amb l’aplicació d’IA a la URV’.

L’atenció als mitjans tindrà lloc a les 10:45 h, just abans de l’inici de l’acte. Els portaveus seran Xavier Farré, director del Campus Terres de l’Ebre de la URV, i Aïda Valls Mateu, professora del Departament d’Enginyeria Informàtica i Matemàtiques de la URV i doctora en IA per la UPC, i conferenciant de la XXVI Trobada d’Economia.

Es prega confirmació d’assistència al correu electrònic: cte.comunicacio@urv.cat

Subscriu-te als butlletins de la URV