Jordi Andreu Corbatón
Professor de Finances, expert en temes d’inversió, tant en productes tradicionals (bons, obligacions, lletres del tresor o accions cotitzades) com en productes alternatius (primeres matèries, accions no cotitzades, capital de risc, capital d’inversió, criptomonedes, etc.).
La seva formació i experiència inclou coneixements amplis sobre el funcionament del mercat financer, les borses i les accions no cotitzades (capital de risc). Ha estat emprenedor tecnològic, mentor d’emprenedors i ha impartit formació a directius del món de les empreses emergents (start- up) i tecnològic.
Altres càrrecs destacats
Fundador de T-Valley Ecosystem, membre del Consell d'Administració de Catalunya CaixaContacteu amb l'especialista
La petició que feu arribar a l'especialista també arribarà al Gabinet de Comunicació i Màrqueting, i en farem el seguiment per garantir que sigui atesa. En cas que no trobeu la persona adequada o necessiteu informació addicional, contacteu-nos.