Guia d’especialistes / Patricia Terrado Ortuño

Patricia Terrado Ortuño

Investigadora · Departament d’Història i Història de l’Art

Té dues línies principals de recerca. La primera se centra en l’arxivística i en l’estudi de les fonts documentals per comprendre com la gestió i transmissió de la informació reflecteix l’organització de les societats. La segona aborda l’arqueologia portuària i l’epigrafia, amb especialització en Tarraco com a cas d’estudi per entendre la dinàmica econòmica i social del món romà.

Altres càrrecs destacats

Coordinadora de Pràctiques Externes del Grau d’Història de l’Art i Arqueologia de la Universitat Rovira i Virgili., coordinadora i editora del 5è i 7è Congrés Internacional Tarraco Biennal (URV – ICAC)

Contacteu amb l'especialista

La petició que feu arribar a l'especialista també arribarà al Gabinet de Comunicació i Màrqueting, i en farem el seguiment per garantir que sigui atesa. En cas que no trobeu la persona adequada o necessiteu informació addicional, contacteu-nos.

    Nom i cognoms

    Correu electrònic

    Missatge