Convocatòries 31/05/2019

3a Fira de ciències de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia

• Data: Divendres, 31 de maig des de les 9.30 h i fins les 12 h
  • Lloc: Jardí de les Papallones, davant del CRAI, al campus Sescelades, a Tarragona

Un total de 150 nens i nenes de l’Escola de Pràctiques de Tarragona i de l’Escola Prat de la Riba (Reus) gaudiran de les activitats previstes de 3a Fira de ciències de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia (FCEP), divendres 31 de maig, de les 9.30 a les 12 h, al Jardí de les Papallones, al campus Sescelades, a Tarragona  Durant tot aquest temps  podran gaudir de diferents tallers creats pels estudiants de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia. Com a novetat crearan un hotel d’insectes que s’enduran a l’escola, alhora que la URV n’instal·larà un que acaba d’adquirir, al mateix jardí.