Convocatòries 02/06/2022

4a Fira de ciències de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia

• Data: 2 de juny de 2022
  • Lloc: Jardí de les Papallones. Campus Sescelades (davant del CRAI)

Un total de 150 nens i nenes del cicle inicial de primària de les escoles Arquitecte Jujol (Els Pallaresos) Pràctiques (Tarragona) i Mare Nostrum (Tarragona) participaran de les activitats previstes de 4a Fira de ciències de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia (FCEP), que comença aquest dijous, 2 de juny, de les 9.00 a les 12 h, al Jardí de les Papallones, al campus Sescelades, amb la biodiversitat com a tema central.

L’activitat començarà aquest dijous i es repetirà el divendres, dia 3 i el dimarts, dia 7 de juny, durant la mateixa franja horària. Enguany s’ha repartit en tres dies per no barrejar centres educatius, per prevenció.

Aquest dijous a partir de les 11.00 podeu parlar amb la responsable de l’esdeveniment, Maite Novo, professora de Ciències Experimentals a Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia i responsable de l’activitat i que farà el seguiment de la fira durant tot el matí.