Convocatòries 14/06/2022

Atenció als mitjans per a les Proves d’Accés a la Universitat 2022

• Data: Dimarts, 14 de juny
  • Lloc: a les 10 h, als exteriors del campus Catalunya, accés principal per Avinguda Catalunya, a Tarragona

El proper dimarts, 14 de juny, començaran les proves d’accés a la universitat (PAU), que tindran lloc fins al dijous 16 a Catalunya. Un total de 3.706 estudiants de les comarques de Tarragona i de les Terres de l’Ebre (3451 de batxillerat i 255 de cicles formatius) aspiren a accedir als estudis universitaris. En total són 114 matriculats més que en les proves de fa un any.

Informació per als mitjans: El portaveu de la Universitat durant les proves de Selectivitat serà el coordinador per les comarques de Tarragona, el professor de la URV Antonio M. García Español. El dimarts atendrà als mitjans interessats en el desenvolupament de l’inici de les proves, a les 10.00 h. al campus Catalunya (entrada per l’Avinguda Catalunya).

Per prendre imatges, els mitjans gràfics es poden dirigir preferentment al tribunal 707 713 que funcionarà al campus Catalunya, aula 301, prèvia autorització de la presidenta del Tribunal (M. Dolores Jiménez), que facilitarà als mitjans la feina de prendre imatges entre les 08.30 h, moment de concentració dels estudiants, i les 09.00 h matí, hora d’inici de les proves.

Des de la Coordinació de les proves de Catalunya es recorda que: No està permès l’accés de mitjans de comunicació a les aules durant la realització de les proves. Els mitjans de comunicació hauran de fer sempre des de l’exterior les connexions, entrevistes i seguiment d’alumnes. Només podran accedir a l’interior de l’edifici els fotògrafs i operadors de càmera, però no estan autoritzats a gravar dins de les aules mentre s’estan fent els exàmens. També es recorda el deure de respectar l’anonimat dels alumnes i, conseqüentment, evitar emetre els noms quan els criden, per exemple, o ensenyar primers plans dels DNI.

Més informació i detalls pràctics pel seguiment de la informació aquí