Convocatòries 23/03/2023

Atenció als mitjans per la Festa Major de la URV

• Data: Dijous, 23 de març de 2023
  • Lloc: Campus Catalunya, Tarragona

Aquest dijous 23 de març la Universitat Rovira i Virgili celebra la seva Festa Major, a Tarragona. Una cita festiva que començarà al campus Catalunya per desplaçar-se a ritme de xaranga al Camp de Mart, on des de les 12 del migdia i fins les 11 de la nit es podrà gaudir de diverses activitats com la paella popular, concerts, concurs de micro obert, vermut electrònic, food trucks, carpes… Accés lliure i gratuït a tots els actes.

Per facilitar la participació de tota la comunitat universitària s’han posat autocars gratuïts d’anada i tornada dels quals nou vindran des de Reus, tres des de les Terres de l’Ebre i un des de l’Alt i el Baix Penedès.

Podeu anar a fer imatges en qualsevol moment del dia. Aquí podeu veure el programa.

Coincidint amb l’arribada dels autocars i l’inici de la xaranga, a les 10.45 h, a l’accés principal del campus Catalunya, hi haurà una atenció als mitjans per part de la Vicerectora de Política Acadèmica i Qualitat i membre de la comissió que ha organitzat la Festa Major, Iolanda Tortajada.