Convocatòries 08/06/2021

Atenció als mitjans per a les Proves d’Accés a la Universitat 2021

• Data: Dimarts, 8 de juny de 2021
  • Lloc: A les 10 h, a l'exterior del campus Catalunya, entrada per l'Av. de Catalunya, Tarragona

Dimarts que ve, 8 de juny, comencen les Proves d’Accés a la Universitat –PAU 2021– per a 3.592 estudiants (any anterior 3.749) de batxillerat i cicles formatius de les comarques de Tarragona que aspiren a accedir als estudis universitaris. Del total, 3.345 són estudiants de batxillerat, i 247 provenen de cicles formatius.

Les proves seran els dies 8, 9, 10 i 11 de juny, i es faran en cinc tribunals a Tarragona (campus Catalunya, Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia, IES Compte de Rius i Complex Educatiu de Tarragona), quatre a Reus (Facultat de Medicina, IES Baix Camp, IES Roseta Mauri i IES Gabriel Ferrater), un a Vila-seca (IES Ramon Barbat i Miracle), dos a Valls (IES Narcís Oller i IES Jaume Huguet), un al Vendrell (IES Baix Penedès), un a Móra d’Ebre (IES Julio Antonio), un a Calafell (IES Camí de Mar), un a Cambrils (IES Cambrils), i quatre a Terres de l’Ebre: tres a Tortosa (Campus Terres de l’Ebre, IES Dertosa (antic Joaquim Bau) i IES Cristòfol Despuig), i un a Amposta (IES Ramon Berenguer IV). El procediment és similar als anys passats, però adaptat a les noves necessitats pel COVID19, i els horaris han canviat per evitar, en la mesura del possible, concentracions massa grans d’estudiants.

Hi haurà una atenció als mitjans a les 10.00 h, al campus Catalunya, i abans, a les 8.30 h, es podran prendre imatges de l’inici de les proves

Informació per als mitjans: El portaveu de la Universitat durant les proves de Selectivitat serà el coordinador per les comarques de Tarragona, el professor de la URV Antonio M. García Español. El dimarts atendrà als mitjans interessats en el desenvolupament de l’inici de les proves, a les 10.00 h. al campus Catalunya (entrada per l’Avinguda Catalunya).

Per prendre imatges, els mitjans gràfics es poden dirigir preferentment al tribunal 713 que funcionarà al campus Catalunya, aula 401, prèvia autorització de la Presidenta del Tribunal (M. Dolores Jiménez), que facilitarà als mitjans la feina de prendre imatges entre les 8.30, hora de concentració dels estudiants, i les 9 matí, hora d’inici de les proves.

Des de la Coordinació de les proves de Catalunya es recorda que: L’accés a les aules no és permès als mitjans de comunicació durant la realització de les proves. Els mitjans de comunicació hauran de fer sempre, des de l’exterior, les connexions, entrevistes, seguiment d’alumnes, i només podran accedir a l’interior de l’edifici els fotògrafs i operadors de càmera, però no estan autoritzats a gravar dins de les aules mentre s’estan fent els exàmens. També es recorda el deure de respectar l’anonimat dels alumnes (evitar emetre els noms quan els criden o ensenyar primers plans dels DNI, per exemple.

Més informació i detalls pràctics pel seguiment de la informació al document adjunt.