Convocatòries 14/06/2022

Atenció als mitjans per les proves PAU 2022 al campus Terres de l’Ebre

• Data: Dimarts, 14 de juny de 2022
  • Lloc: Entrada del campus Terres de l'Ebre

El proper dimarts, 14 de juny, començaran les proves d’accés a la universitat (PAU), que tindran lloc fins al dijous 16 a Catalunya. Un total de 3.706 estudiants de les comarques de Tarragona i de les Terres de l’Ebre (3451 de batxillerat i 255 de cicles formatius) aspiren a accedir als estudis universitaris. En total són 114 matriculats més que en les proves de fa un any. Al campus Terres de l’Ebre estan convocats 147 estudiants de 4 centres.

Informació per als mitjans: El professor de la URV Xavier Farré, responsable de les PAU al campus Terres de l’Ebre, atendrà als mitjans interessats al voltant de les 09.30 hores al vestíbul del campus.

Per prendre imatges, a les 08.45h es facilitarà l’accés als mitjans gràfics a una de les aules del campus, amb l’objectiu que puguin enregistrar plans generals de l’inici de les proves, prevista per a les 09.00 hores. En cap cas s’autoritzarà la gravació en l’interior de les aules durant el desenvolupament de les proves.

Des de la Coordinació de les proves de Catalunya es recorda que: No està permès l’accés de mitjans de comunicació a les aules durant la realització de les proves. Els mitjans de comunicació hauran de fer sempre des de l’exterior les connexions, entrevistes i seguiment d’alumnes. Només podran accedir a l’interior de l’edifici els fotògrafs i operadors de càmera, però no estan autoritzats a gravar dins de les aules mentre s’estan fent els exàmens. També es recorda el deure de respectar l’anonimat dels alumnes i, conseqüentment, evitar emetre els noms quan els criden, per exemple, o ensenyar primers plans dels DNI.