Convocatòries 21/09/2021

Atenció als mitjans per signatura i presentació del conveni de Formació Dual de la Facultat de Química

• Data: Dimarts, 21 de setembre, a les 17 h
  • Lloc: Paranimf de la Universitat, a l'edifici de Rectorat

Us convidem a l’acte de signatura del Conveni de Formació DUAL de la Facultat de Química que anirà a càrrec de la rectora de la URV, María José Figueras; la degana de l’esmentat centre, Yolanda Cesteros, i representants de les empreses que formen part d’aquesta iniciativa. És la primera menció dual que s’implanta en un grau de Química a l’Estat espanyol

L’objectiu de la formació dual és afavorir l’ocupabilitat dels titulats i l’adequació de les competències i habilitats dels estudiants amb les que requereix el mercat de treball a través de l’aprenentatge pràctic a les empreses.

En acabar la signatura, serà el torn de preguntes dels mitjans de comunicació i en finalitzar hi haurà a la vostra disposició estudiants que participen d’aquesta experiència, així com membres de les empreses als quals podreu fer entrevistes individualitzades.

Serà dimarts 21 de setembre, a les 17 hores, al Paranimf, a l’edifici de Rectorat.

Observació:

Si us plau, amb motiu de la covid-19, us demanem que confirmeu la vostra assistència enviant un missatge a gc@urv.cat amb el nom del mitjà i de les persones que vindreu. Moltes gràcies.