Convocatòries 28/07/2021

Atenció als mitjans per la visita oficial de la Consellera de Recerca i Universitats a la URV

• Data: Dimecres, 28 de juliol, a les 13.45 h
  • Lloc: Davant de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia, a, Campus Sescelades, Tarragona

La Consellera de Recerca i Universitats, Gemma Geis, realitzarà una visita oficial a la URV aquest dimecres 28 de juliol, per conèixer les instal·lacions i les línies d’actuació en matèria de docència i de recerca que es fan als diferents campus. La consellera estarà acompanyada en tot moment per la rectora María José Figueras.

La visita a la URV s’iniciarà amb una recepció al Rectorat per part de l’equip de govern de la URV i l’alcalde de Tarragona, Pau Ricomà, on la consellera signarà en el llibre d’honor de la Universitat. Tot seguit es desplaçaran cap al Campus Catalunya per visitar el Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació (CRAI) i el plató de televisió dels Estudis de Comunicació, entre altres.

A continuació la comitiva es desplaçarà al Campus Sescelades per conèixer els laboratoris de docència i recerca, el Servei de Recursos Científics i Tècnics i la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia.

A la tarda la consellera anirà al Campus Bellissens, a Reus, on li presentaran el projecte d’ampliació del mateix, i l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus per visitar la Unitat docent de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut, on hi ha la Unitat de Simulació.

L’atenció als mitjans serà a les 13.45 h, a peu dret, davant de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia, al Campus Sescelades, Tarragona