Convocatòries 13/09/2018

Atenció prèvia als mitjans de comunicació per acte d’inauguració del curs 2018-19

• Data: Dijous 13 de setembre, a les 11.15 h
  • Lloc: Sala de graus de la Facultat d'Economia i Empresa

La lliçó inaugural la pronunciarà la Dra. Anna Veiga, directora del Banc de Línies Cel·lulars del Centre de Medicina Regenerativa de Barcelona. La seva conferència porta per títol: “Cèl·lules mare pluripotents: recerca i aplicacions clíniques”. A l’acte, a més, intervindrà la rectora de la URV, Maria José Figueras; el president del Consell Social d’aquesta Universitat, Joan Pedrerol; el director general d’Universitats de la Generalitat, Josep Pallarès, i l’alcalde de Reus, Carles Pellicer.

Durant l’acte es lliuraran els premis als millors esportistes de la URV i el Premi Xavier López Vilar a la qualitat i millora contínua de la gestió administrativa i tècnica del personal d’administració i serveis de la URV, que atorga el Consell Social, així com també es reconeixerà al professorat distingit de la Universitat i es presentarà el vídeo resum del curs acadèmic 2017-18.

L’acte és dijous, 13 de setembre a les 12.00 h, a l’Aula Magna de la Facultat d’Economia i Empresa (Av. de la Universitat, 1, Reus). Prèviament, a les 11.15 h, a la sala de graus de la mateixa facultat, hi haurà una atenció als mitjans de comunicació per part de la rectora i de la Dra. Anna Veiga, en el transcurs de la qual aquesta signarà el llibre d’honor de la URV.

Recordatori: Més informació sobre l’inici del curs, aquí i sobre l’acte en concret, aquí