Convocatòries 19/02/2024

Campanya de donació de sang als campus de la URV

• Data: 19 de febrer de 2024 a les 11.00 h
  • Lloc: Carpa del campus Catalunya

La URV i el Banc de Sang i de Teixits impulsen una campanya de donació de sang als campus de la URV. Després de l’èxit de la prova pilot de l’any passat, es consolida la campanya de donacions que se centralitzaran als campus de Catalunya i Sescelades (Tarragona), Bellissens (Reus) i a la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut (Antic Hospital de Reus), Vila-seca i la seu del Baix Penedès (Vendrell). Les donacions comencen aquest proper dilluns i s’allargaran fins al 29 de febrer. Compta amb la implicació dels i les estudiants d’infermeria.

Coincidint amb aquest primer any de campanya hi haurà una atenció als mitjans aquest dilluns, 19 de febrer, a les 11.00 h, a la carpa situada al campus Catalunya de la URV.

Hi intervindran:

• Jordi Diloli, Vicerector de Compromís Social i Sostenibilitat
  • Albert Soley, director del Banc de Sang i de Teixits a Tarragona i les Terres de l’Ebre

Els mitjans que ho vulguin podran fer imatges de les donacions, que comencen a les 11.00.