Convocatòries 09/02/2023

Celebració de la jornada Girls’ Day, per apropar l’enginyeria a les alumnes d’ESO

• Data: 9 de febrer de 2023
  • Lloc: Sala de graus de l'ETSE/ETSEQ

Les escoles tècniques superiors d’Enginyeria i Enginyeria Química (ETSE i ETSEQ) i la Unitat d’Igualtat de la URV, juntament amb l’empresa Lear, han organitzat la jornada Girls’ Day el proper dijous 9 de febrer. La iniciativa té per objectiu promoure les enginyeries entre les noies de 3r de l’ESO a través de cinc tallers interdisciplinars i creant referents de dones científiques i tecnòlogues que treballen en aquest àmbit. El Girls’ Day és l’activitat central que des de la URV s’ha organitzat amb motiu de la commemoració de l’11-F, el Dia de la Dona i la Nena a la Ciència.

A les 10h a la sala de graus de l’ETSE/ETSEQ hi haurà una atenció als mitjans de comunicació a peu dret per donar detalls sobre els tallers del Girls’ Day i les diferents activitats programades en el marc de l’11-F.

Hi intervindran: la directora de la Unitat d’Igualtat de la URV, Cilia Willem, i la professora del Departament d’Enginyeria Química i responsable de difusió i comunicació de l’ETSEQ, Cristina Urbina.

El programa de la jornada és el següent:

• 9.00h: arribada i acreditació d’estudiants
  • 9.20-9.40h: Benvinguda i presentació de la Jornada a càrrec de Cilia Willem, directora de la Unitat d’igualtat de la URV
  • 9.40-9.50h: explicació dels tallers
  • 10.00h: inici dels tallers