Convocatòries 28/01/2020

Presentació de “La Cuina dels Genis”, una experiència artístico-gastronòmica genial, i cloenda del III Congrés Català de la Cuina al Camp de Tarragona

• Data: Dimarts 28 de gener a les 10 h
  • Lloc: Sala de conferència del Castell de Vila-seca

El Castell de Vila-seca acollirà el proper dimarts, 28 de gener, de 10 a 10.30 hores, la roda de premsa de l’acte de cloenda del III Congrés Català de la Cuina al Camp de Tarragona i de presentació de “La Cuina dels Genis” que consisteix en una experiència artístico-gastronòmica immersiva, amb invitació, que tindrà lloc la mateixa nit al Castell de Vila-seca.

L’experiència, que ha estat coorganitzada per la Facultat de Turisme i Geografia de la Universitat Rovira i Virgili, l’Agència Catalana de Turisme, El Paisatge dels Genis i el Patronat Municipal de Turisme de Vila-seca, amb el suport de la Diputació de Tarragona, clou les activitats celebrades en el marc del III Congrés Català de la Cuina al Camp de Tarragona des de finals de 2018, així com el procés creatiu dut a terme en el projecte “La Cuina dels Genis” de forma col·laborativa entre restauradors, productors agroalimentaris, museus i centres d’interpretació, i gestors turístics.

A partir de la seva presentació, aquesta oferta que posa en valor la cultura gastronòmica del nostre territori a través de la mirada dels artistes universals Antoni Gaudí, Joan Miró, Pau Casals i Pablo Picasso, s’incorpora a la Ruta del Paisatge dels Genis.

Intervindran a la roda de premsa l’alcalde i president del Patronat de Turisme de Vila-seca, Pere Segura, la degana de la Facultat de Turisme i Geografia de la Universitat Rovira i Virgili, Marta Nel-lo, el director de l’Agència Catalana de Turisme, David Font, la presidenta del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Meritxell Roigé, i el director del Departament d’Innovació Turística d’Eurecat i catedràtic de la Universitat Rovira i Virgili, Salvador Anton.

L’experiència gastronòmica compta amb la col·laboració de l’Associació Hotelera Salou-Cambrils-La Pineda i el patrocini d’Estrella Damm.

Nota informativa:

En acabar la roda de premsa a les 10.30 hores tindrà lloc al Castell de Vila-seca l’acte institucional de cloenda del III Congrés Català de la Cuina al Camp de Tarragona i de presentació de “La Cuina dels Genis” que inclourà la degustació d’una mostra de productes agroalimentaris del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre, participants als grups de treball del projecte La Cuina dels Genis durant 2019, a la que esteu convidats.

Si voleu que us enviem imatges d’aquesta presentació o de l’experiència artístico-gastronòmica de presentació de “La Cuina dels Genis” per a prescriptors turístics que tindrà lloc al vespre, indiqueu-nos-ho si us plau.

Els mitjans que vulguin fer fotografies o enregistrar imatges de l’acte artístico-gastronòmic de la nit, podrien fer-ho de 20 a 21 hores, coordinant-ho amb l’organització.

Podeu ampliar la informació contactant amb l’organització de l’esdeveniment del III Congrés Català de la Cuina al Camp de Tarragona i el Paisatge dels Genis: 649 059 819 -Meritxell Fuguet