Convocatòries 22/09/2019

Concurs de monòlegs científics “Vols saber què investigo?

• Data: 22/09/2019
  • Lloc: Teatre Bartrina (Reus)

Dimarts 12 de novembre a les 11 h. al Teatre Bartrina de Reus té lloc el concurs de monòlegs científics “Vols saber què investigo?”, en el qual sis doctorandes i doctorands de la URV de diferents disciplines explicaran al públic quina investigació estan duent a terme, de manera amena. L’activitat, amb les places exhaurides, la podran veure més de 400 persones, principalment estudiants de primer de batxillerat de nou instituts del Camp de Tarragona en un acte que s’organitza coincidint amb la Setmana de la Ciència.

En aquesta sisena edició del concurs el jurat estarà format pel director de l’Escola de Doctorat de la URV, Josep Ribalta; la professora del departament d’Estudis de Comunicació Carlota Moragas i el monologuista científic i integrant de la companyia Big Van, Alberto Vivó.

Aquesta activitat està organitzada per la Unitat de Comunicació de la Ciència de la URV – ComCiència i està cofinançada per la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (Fecyt)Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades i per la Diputació de Tarragona.

Es podran fer entrevistes als monologuistes i als membres del jurat abans i després de la sessió: de 10.30 a 11h i de 13.30 a 14h.