Convocatòries 30/03/2022

Concurs de monòlegs científics “Vols saber què investigo?”

• Data: 30 de març de 2022
  • Lloc: Teatre Bartrina (Reus)

Dimecres 30 de març a les 11 h. es fa al Teatre Bartrina el concurs de monòlegs científics “Vols saber què investigo?“, en el qual sis doctorandes i doctorands de la URV de diferents disciplines explicaran al públic quina investigació estan duent a terme, de manera amena i entenedora. L’activitat recupera la presencialitat de dos anys després, amb estudiants de batxillerat de set instituts del Camp de Tarragona com a públic majoritari.

En aquesta novena edició del concurs el jurat estarà format pel vicerector de formació doctoral i director de l’Escola de Doctorat, Josep Ribalta; la professora del departament d’Estudis de Comunicació Cilia Willem i la monologuista científica i integrant de la companyia Big Van, Helena González.

Aquesta activitat està organitzada per la Unitat de Comunicació de la Ciència de la URV – ComCiència i està cofinançada per la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (Fecyt)Ministerio de Ciencia e innovacióni per la Diputació de Tarragona.

Es podran fer entrevistes als i les monologuistes i als membres del jurat abans i després de la sessió: de 10.30 a 11h i de 13.00 a 13.30 h.