Convocatòries 17/04/2024

Concurs de monòlegs científics “Vols saber què investigo?” al Teatre Bartrina

• Data: Dimecres, 17 d'abril de 2024
  • Lloc: Teatre Bartrina, Reus

Dimecres 17 d’abril a les 11h se celebra al Teatre Bartrina el concurs de monòlegs científics “Vols saber què investigo?“, en el qual sis doctorandes i doctorands de la URV de diferents disciplines explicaran al públic quina investigació estan duent a terme, de manera amena i entenedora. L’activitat arriba a l’11a edició, en què incorpora un nou premi: una menció especial al millor monòleg en català. El guardó se suma al primer i segon premi, que tria el jurat, i al premi del públic, que escullen els més de 400 estudiants de batxillerat d’instituts del Camp de Tarragona que ompliran el teatre.

Es podran fer entrevistes a monologuistes, organització i membres del jurat abans i després de la sessió: de 10.30 a 11h i de 13.15 a 13.45 h.

Aquesta activitat està organitzada per la Unitat de Comunicació i Divulgació de la Ciència de la URV – ComCiència i està cofinançada per l’Escola de Doctorat, amb el suport del Campus Extens de la URV i la Diputació de Tarragona.