Convocatòries 27/05/2022

Congrés Recerkids al campus Terres de l’Ebre

• Data: Divendres, 27 de maig de 2022
  • Lloc: Campus Terres de l'Ebre

El campus Terres de l’Ebre de la URV acollirà aquest divendres 27 de maig la VI edició del programa Recerkids a la demarcació de Tarragona. Un total de 240 alumnes de 8 escoles del territori es desplaçaran fins a Tortosa per presentar els resultats de les seves recerques. L’objectiu del projecte, impulsat per la Direcció General de Recerca de la Generalitat de Catalunya, és que l’alumnat de 5è i 6è de primària aprengui ciències a partir de la recerca a l’aula. L’eix central de les recerques d’enguany és la biodiversitat i l’impacte de l’acció humana sobre les aus.

L’alumnat arribarà a la universitat a les 09.30h i realitzarà activitats a l’interior i l’exterior del campus fins a les 12.20 hores, quan es desplaçarà al Parc Natural del Delta de l’Ebre. Al campus es realitzarà la presentació dels resultats de la recerca, un esmorzar i l’espectacle de Clowncientífics a l’Aula Magna.

Trobareu tota la informació aquí.ue