Convocatòries 27/07/2017

Conveni amb els ajuntaments d’Amposta, l’Aldea i Campredó per impulsar una ruta històrica sobre la Batalla de l’Ebre

• Data: 27 de juliol de 2017
  • Lloc: Torre de Campredó

Us convoquem a l’acte de signatura del conveni de col·laboració entre la Universitat Rovira i Virgili, l’Ajuntament d’Amposta, l’Ajuntament de l’Aldea i l’Entitat Descentralitzada Municipal de Campredó, per impulsar una ruta històrico-cultural sobre la Batalla de l’Ebre.

La signatura tindrà lloc a la Torre de Campredó aquest dijous 27 de juliol a les 10.15 hores. Hi assistirà el rector de la Universitat Rovira i Virgili, Josep Anton Ferré, l’alcalde de Campredó, Damià Grau; l’alcalde d’Amposta, Adam Tomàs;  l’alcalde de l’Aldea, Daniel Andreu; i el degà de la Facultat de Lletres de la URV i coordinador del projecte, Josep Sánchez Cervelló.