Convocatòries 17/05/2019

Debat electoral a Tarragona organitzat pels estudiants de Periodisme de la URV

• Data: Dimecres, 22 de maig, a les 18:30 h
  • Lloc: Aula Magna del campus Catalunya (av. Catalunya, 32, Tarragona)

El dimecres 22 de maig se celebra a Tarragona el segon dels debats electorals amb motiu de les eleccions municipals que han organitzat una desena d’estudiants de tercer del grau de Periodisme i de Comunicació Audiovisual de la URV. Hi participaran els partits que van obtenir representació a l’Ajuntament de Tarragona les darreres eleccions i està conduït pels estudiants Jan Magarolas i Laura Tarsà. La iniciativa compta amb el suport de la Universitat i del Col·legi de Periodistes.

Els candidats que seran presents al debat són:

• Sandra Ramos, número 2 de la candidatura del PSC
  • Josep Acero, número 3 de la candidatura del PP
  • Xavier Puig, número 3 de la candidatura d’ERC
  • Dídac Nadal, cap de llista de Junts per Tarragona
  • Rubén Viñuales, cap de llista de Ciutadans
  • Laia Estrada, cap de llista de la CUP
  • Carla Aguilar, cap de llista d’En Comú Podem

El debat s’estructura en cinc blocs: Universitat; Infraestructures i equipaments; Cultura, patrimoni i turisme; Economia, comerç i sostenibilitat; i Ciutadania. Cada tema té una durada màxima de 15 minuts i els representats de cada partit disposen del mateix temps per argumentar les seves propostes. Finalment, tindran un minut per dirigir-se directament al públic.

Abans del debat, les persones que ho vulguin poden enviar preguntes per als candidats a través de Twitter amb el hashtag #DebatURVTGN i del número de WhatsApp 649 338 015. Els estudiants faran la selecció de preguntes que finalment els moderadors traslladaran als candidats en el torn obert del final del debat.

Aquest segon i darrer debat serà a Tarragona, el dia 22 de maig i començarà a les 18:30 h a l’Aula Magna del campus Catalunya. Es facilitarà un espai per als mitjans de comunicació amb connexió per a les ràdios i televisions.