Convocatòries 21/06/2022

Determinació del potencial d’autoabastiment elèctric dels municipis de Tarragona

• Data: 21 de juny de 2022
  • Lloc: Aula Seminari del Departament de Geografia de la URV (Campus Vila-seca)

El proper dimarts dia 21 de juny a les 10.00 tindrà lloc la roda de premsa de presentació dels resultats del projecte d’investigació “Determinació del potencial d’autoabastiment elèctric dels municipis de la demarcació de Tarragona a partir d’energia fotovoltaica i eòlica instal·lada en entorns urbans”. La roda de premsa es farà Aula Seminari del Departament de Geografia de la URV (Facultat de Turisme i Geografia – Campus Vila-seca)

Mitja hora més tard, l’Aula Magna de la Facultat de Turisme i Geografia acollirà la presentació dels resultats del projecte d’investigació que s’ha realitzat en el marc del conveni existent entre la Diputació de Tarragona i la Universitat Rovira i Virgili (2020-2023).

Hi intervindran Òscar Saladié, investigador del Departament de Geografia de la URV i director de la Càtedra Dow/URV de Desenvolupament Sostenible i Sergi Saladié investigador del Departament de Geografia de la URV i investigadors del Grup de Recerca d’Anàlisi Territorial i Estudis Turístics (GRATET).