Convocatòries 09/02/2021

Dia de la Dona i la Nena a la Ciència: Sessions Inspira STEAM al Col·legi de Pràctiques

• Data: 9 de febrer de 2021
  • Lloc: Col·legi de Pràctiques, zona Educacional (Tarragona)

Inspira STEAM és un projecte pioner per al foment de la vocació cientificotecnològica entre les nenes, basat en accions de sensibilització i orientació, que imparteixen professionals  món de la investigació, la ciència i la tecnologia per fomentar les STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts and Maths) entre estudiants de primària.

A les comarques de Tarragona hi participen 67 mentores, 12 escoles i 739 nens i nenes.

Aquest proper dimarts dia 9 i com a acte previ del Dia de la Dona i la Nena a la Ciència que es commemora l’11 de febrer a l’Escola Pràctiques de Tarragona es faran tres sessions en paral·lel del programa a les 08.30 del matí.

Nota per als mitjans:

• Els mitjans que vulguin prendre imatges, seguir l’activitat o parlar amb les responsables del projecte, mentores o docents del centre s’han de posar en contacte amb el Gabinet de Comunicació de la URV (gc@urv.cat o 977558024) abans del dilluns, dia 8, a  les 13.00.
  • L’accés a les sessions només es permetrà als mitjans que hagin avisat prèviament. Per accedir  a les aules es requereix seguir les normatives de seguretat i portar una mascareta FFP2.